Resor

25 maj 2014

Jackpot

Dagen började inte bra. Regn och kraftig vind.  Trodde att jag aldrig skulle få någon lift. Jag stod inne hos Linda på OKQ8 i två timmar och värmed mig. Sedan när regnet upphörde gick jag ut och ställde mig vid vägen. Det dröjde inte mer än några minuter innan Kent plockade upp mig. Vilken klippa. Han skulle hela vägen till Mjölby. Mig släppte han av i Linköpings. 
Vi pratade hela vägen dit. Hans intresse för fotboll var nog större än Björn Hellbergs intresse för tennis. Ett gigantiskt tack till honom.
Väl i Linköping fick jag lift med en som skulle ner till Skåne. Så nu ligger jag här i Victor Claessons soffa i Jönköping. 
Vilken fantastisk dag. Att man kan komma så långt på dag genom att lifta. Jag är så tacksam.
Att få träffa Victor igen,  så härligt !!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar